www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

LifeSize bedrijfsprofiel

Logo LifeSize
Een betrouwbare, efficiënte en eenvoudig te gebruiken oplossing voor videocommunicatie, met perfecte kwaliteit en tóch betaalbaar: uitgangspunten waarmee Lifesize in 2003 begonnen is aan een nieuwe generatie voor videoconferentie. Lifesize heeft High Definition geïntroduceerd als essentiële techniek voor realistische videocommunicatie en heeft daarmee gezorgd voor een geheel andere kijk op visuele communicatie. Lifesize rekent drastisch af met de kosten en de complexiteit en maakt telepresence (aanwezig zijn zonder te reizen) een realistische en betrouwbare oplossing voor iedere organisatie.

Lifesize, mede opgericht door CEO Craig Malloy (met het meest indrukwekkende track record in videoconferentie), heeft haar hoofdkantoor in Austin, Texas en is vertegenwoordigd in meer dan 80 landen. Lifesize is sinds december 2009 een divisie van Logitech.

+1 512.347.9300
+1 512.347.9301
support@lifesize.com

Volg LifeSize via: facebook | twitter | youtube