www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Xerox bedrijfsprofiel

Logo Xerox
Al meer dan 100 jaar herdefinieert Xerox de werkplekervaring. Onze leidende positie in kantoor- en productieprinttechnologie wordt benut bij de uitbreiding naar software en diensten om de werknemers van vandaag duurzaam te ondersteunen. Van kantoor tot industriële werkomgevingen, onze gedifferentieerde bedrijfsoplossingen en financiële diensten zijn ontworpen om elke dag beter te laten werken voor onze klanten - ongeacht waar dat werk wordt gedaan. Wetenschappers en ingenieurs van Xerox zetten vandaag de dag de innovatie-erfenis voort met baanbrekende technologieën op het gebied van digitale transformatie, augmented reality, robotgestuurde procesautomatisering, additieve manufacturing, Industrial Internet of Things en cleantech.

KvK

Volg Xerox via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
In drie stappen succesvol naar workflow automation