www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

Uniserver bedrijfsprofiel

Logo Uniserver
Uniserver biedt IT-organisaties de vrijheid en zekerheid om te focussen op hun eigen kracht: waarde creëren voor klanten en eindgebruikers. Met de beste infrastructuur in Nederlandse datacenters, 99,98% uptime en de beste cloudoplossingen stelt Uniserver haar klanten in staat om innovatieve ICT-diensten voor hun klanten te ontwikkelen. Uniserver werkt intensief samen met haar partners om maximale toegevoegde waarde voor de eindklanten te realiseren. Als enige in Nederland werkt het bedrijf met een uniek partner-only-model. De partners van Uniserver aar daarom daadwerkelijk partners en geen concurrenten. Al meer dan 150 IT-dienstverleners kozen voor Uniserver. Bij Uniserver werken 85 professionals die samen duizenden eindklanten bedienen.

+31(0) 72 572 56 46
+31(0) 72 572 18 05