Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

Panasonic bedrijfsprofiel

Logo Panasonic
Panasonic Corporation is wereldwijd leider in het ontwikkelen van diverse elektronische producten en oplossingen voor klanten op het gebied van consumentenelektronica, wonen, auto's en B2B. Het bedrijf, dat in 2018 100 jaar bestond, heeft zich internationaal uitgebreid tot een conglomeraat met wereldwijd 591 vestigingen en 88 gelieerde ondernemingen, met een totale netto-omzet van 61,4 miljard euro in het boekjaar dat afliep op 31 maart 2018. Panasonic Corporation gebruikt zijn technologieën voor het creëren van nieuwe waarde door middel van innovatie in alle divisies, voor een beter leven en een betere wereld voor zijn klanten.

info@panasonic.nl

Volg Panasonic via: facebook | twitter | youtube
Laatste persberichten
Betere kwaliteit van het wegennet in het Verenigd Koninkrijk dankzij Panasonic Toughbook en 3D- en AI-technologie