www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!

Capgemini Nederland B.V. bedrijfsprofiel

Logo Capgemini Nederland B.V.
Capgemini is wereldwijd toonaangevend in consulting- en technologiediensten. In de voorhoede van innovatie, helpt Capgemini zijn klanten om de kansen te benutten die ontstaan in de snel evoluerende wereld van cloud computing, digitalisering en platformen. Voortbouwend op 50 jaar historie en diepgaande sectorkennis, stelt Capgemini organisaties in staat om hun zakelijke ambities te realiseren via een breed palet aan diensten, van strategie tot uitvoering. Capgemini is sterk doordrongen van de overtuiging dat de zakelijke waarde van technologie van en door mensen komt. Het is een multiculturele organisatie van 200.000 medewerkers verspreid over meer dan 40 landen. Capgemini Group rapporteerde in 2017 wereldwijd een omzet van EUR 12,8 miljard. Bezoek ons op www.nl.capgemini.com. People matter, results count.

T : +31 (0)30 689 0000
F : +31 (0)30 689 9999
W :

Volg Capgemini Nederland B.V. op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
5 sep 2019 Consumenten enthousiaster over chatbots en spraakassistenten, maar bedrijven blijven achter met uitrol

22 jul 2019 Capgemini lanceert Intelligent Automation Platform

5 jul 2019 Onderzoek: ethiek voorwaarde voor verkrijgen vertrouwen bij inzet kunstmatige intelligentie door bedrijven
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl