Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

SRC Secure Solutions BV bedrijfsprofiel

Logo SRC Secure Solutions BV
SRC Secure Solutions, The Power Triangle

Het in 2008 opgerichte SRC Secure Solutions is de rechtsopvolger van bedrijven als SRC Advies & Beheer en SRC Software bv. SRC ontwikkelt al bijna vijftien jaar in eigen beheer software voor het monitoren van systemen, het beheren van de rechten van gebruikers op systemen (Menu400 en TaskManager) en de datacommunicatie tussen interne en externe systemen.

Bovendien is SRC Secure Solutions value added reseller van de Amerikaanse softwarebedrijven PKWARE®, SkyView Partners en Shavlik, het Engelse softwarebedrijf Halcyon Software en het Nederlandse softwarebedrijf Escherware.

• PKWARE®, The YES! Security Company ontwikkelt platform-onafhankelijke software (SecureZIP, SecureZIP PartnerLink en SecureZIP Mail Gateway) voor het comprimeren, encrypteren en verzegelen van bestanden op basis van PKI-certificaten;
  • SkyView Partners, The leader in Security Compliance and Management tools for i and i5/OS ontwikkelt software voor het vergelijken van de eigen security compliance met een aantal Best Practises en het volledig automatisch in compliance brengen en houden van de . System i systemen m.b.v. resp. SkyView Risk Assessor en SkyView Policy Minder.;
  • Shavlik, The Simply Secure Company ontwikkelt o.a. software voor patch management (Shavlik NetChk™ Protect) en het volledig automatisch in compliance brengen en houden zijn van Windows Server/Windows Desktop-systemen (Shavlik NetChk™ Compliance)
  • Halcyon Software en Escherware ontwikkelen resp. software voor het system management van nagenoeg alle hardware systemen en het monitoren van System i systemen.
SRC Secure Solutions verzorgt naast de marketing en verkoop van de producten ook de inrichting en configuratie, het onderhoud en de support van de software. SRC Secure Solutions werkt samen met partners zoals AP/400 en Inter Access voor de organisatorische aspecten van een inrichting, de technische aspecten en aanpassingen van systemen en de ontwikkeling, het testen en het beheren van benodigde interfaces.

Bekende klanten van SRC Secure Solutions zijn ABN AMRO, Centric, CZ, Deutsche Bank, Getronics, Fortis, ING, diverse uitvoeringsorganisaties, NIBC, Office Depot, SD Worx en SOCMUT.

Voor meer informatie:

SRC Secure Solutions BV
Piet Munsterman (Manager Marketing & Sales)
Telefoon: +31 (0)20-503 60 01
E-mail: pmunsterman@srcsecuresolutions.eu

Piet J. Munsterman
+31(0)20 503 6001
+31(0)20 503 6002
pmunsterman@srcsecuresolutions.eu

nieuwsbrief

Volg SRC Secure Solutions BV via: twitter | blog
Laatste persberichten