www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlContentbureau
2489 volgers blijven op de hoogte!

Sparked bedrijfsprofiel

Logo Sparked
Bij Sparked ligt de focus op het versnellen van jouw business.Voor organisaties die willen en moeten transformeren, brengt Sparked dé versnelling. Met frisse ideeën en impactvolle innovaties leveren we jouw ultieme werkplek. Sparked is een toonaangevend Microsoft Partner op het gebied van Cloud, Office 365, SharePoint, Apps en CRM.

Ons doel is om deze (Cloud) technologieën op een creatieve manier te combineren. Zo ontstaan nieuwe business scenario’s die echt het verschil maken bij onze klanten. Wij geloven dat deze aanpak niet alleen voor onze klanten toegevoegde waarde oplevert, maar ook voor onze collega’s een mooie uitdaging is om te leren en ontwikkelen.

Bij Sparked vind je een ondernemende en informele cultuur, een passie voor technologie en een oprechte motivatie om klanten naar een volgend niveau te brengen. Je werkt in een topteam met professionals die elkaar voortdurend beter maken. Dankzij drie Microsoft MVP’s zijn wij direct verbonden met Microsoft Corporation in Redmond en beschikken wij over de meest recente technisch en functionele kennis. Sparked behoort tot een selecte groep van innovatieve Microsoft Partners en ontving recentelijk de Microsoft Partner Innovator of the Year 2016 award.

T : +31 (0)20 44 20 620
E : info@sparked.nl
W :

Volg Sparked op: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
Dataopslag in de cloud voor gemeenten weer een stap dichterbij

Microsoft benoemt Sparked als gecertificeerde partner
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl