www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
XRC services Group bedrijfsprofiel
Logo XRC services Group
De XRC services Group verzorgt en ontzorgt IT- en Communicatiediensten. Het unieke portfolio van de XRC services Group is ondergebracht in branchegerichte dienstenpakketten die uitsluitend via gecertificeerde partners worden verkocht.

XRC services voorziet in het leveren van advies, hardware, software en (installatie)diensten op IT & Communicatie gebied binnen verschillende branches. Of het nu gaat om de noodzakelijke dataverbindingen voor telefonie omgevingen, beveiligingssystemen, multimediadiensten, kassacommunicatie, pinautomaten, netwerkbekabeling, ICT beheer of servicediensten.

XRC services biedt u dit aan volgens ons unieke branchegerichte Connect portfolio. Eén uniek totaal portfolio voor alle diensten die nodig zijn voor u als ondernemer.

Wij bieden totaaloplossingen aan binnen de branches voor onze partners gericht op o.a. Retail, hotels, horeca, recreatie, kantooromgevingen, scholen, de zorg, industrie(terreinen), bibliotheken en vele branches meer.

Dat betekent voor u dat u maar één leverancier nodig heeft voor al deze diensten. Eén contact, één contract! Daardoor bespaart u tijd, geld en kunt u zich meer focussen op uw core business!

Wij hebben gezien dat de woorden kwaliteit en service in de huidige markt de grootste frustraties zijn. Daarnaast is het ontzorgen vaak een belangrijk gemis. Bij de XRC services Group staat kwaliteit van advies en service voorop. Ontzorgen is ons vak!

De XRC services Group realiseert zich dat we altijd moeten blijven zoeken naar perfectie en het ultieme. Ons motto: Samen bereiken waar u alleen niet toe in staat bent!

T : 088 - 229 04 99
F : 088 - 229 04 98