www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauContentbureau
2474 volgers blijven op de hoogte!
BPSolutions BV bedrijfsprofiel
Logo BPSolutions BV
Binnen de BPSolutions Group vallen de activiteiten van BPSolutions, BPCloudServices en BPAnalytics.

BPSolutions is sinds 2001 erkend adviseur op het gebied van dynamische ICT-infrastructuren, datamanagement & analytics. BPSolutions heeft strategische samenwerkingsverbanden met IBM, Lenovo, HP, SAP, Veeam en Microsoft.

BPCloudServices levert 24/7 managed & cloud services voor mission-critical omgevingen. BPCloudServices ontzorgt organisaties van ondernemingen van elk formaat door Cloud-, IT-monitoring en beheerdiensten te leveren met de hoogst mogelijke beschikbaarheid tegen minimale risico’s. Door het gebruik van bewezen monitoring-tools in combinatie met ervaren mensen en ITIL ‘best practices’ worden problemen vroegtijdig gesignaleerd en waar mogelijk voorkomen. Daarnaast biedt BPCloudServices integrale facturatie, doorbelasting- en auditlogging-mogelijkheden voor cloud-diensten.

BPAnalytics richt zich met haar Data Scientists en Engineers op het helpen van organisaties op het gebied van innovatie met Data -advisering, Avanced analytics (zoals bv Machine Learning en Deep Learning) en exploitatie en beheer daarvan.

T : +31 (0)343-52 90 00
F : +31 (0)343-52 90 01
E : info@bpsolutions.nl
W :

Volg BPSolutions BV op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
3 mei 2019 Ronald van Heek (43) wordt Chief Commercial Officer bij BPSolutions

8 jan 2019 DigiTrust certificeert BPSolutions voor NEN7510:2017

6 aug 2018 BusinessAthletes & BPSolutions naar volgende ronde IBM Watson Build Challenge
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com