www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!

UPS bedrijfsprofiel

Logo UPS
UPS (NYSE: UPS) is een wereldleider in logistiek met een uitgebreid aanbod aan oplossingen voor pakjes- en vrachtvervoer en vlotter internationaal handelsverkeer. UPS schakelt geavanceerde technologie in om de bedrijfswereld efficiënter te beheren. UPS engageert zich om duurzamer te werken voor de klanten, het milieu en de community's die we wereldwijd bedienen. Het hoofdkantoor van UPS is gevestigd in Atlanta; de onderneming is actief in ruim 220 landen en regio's in de hele wereld. UPS werd door Newsweek bekroond als America’s Best Customer Service voor expeditie- en leveringsdiensten; Fortune kiest ons als Most Valuable Brand voor de transportsector; verder behalen wij topnoteringen in de JUST 100 (maatschappelijke verantwoordelijkheid), de Dow Jones Sustainability World Index en de Harris Poll Reputation Quotient, naast andere prestigieuze lijsten en prijzen. U vindt meer informatie over ons bedrijf via ups.com of pressroom.ups.com; voor onze bedrijfsblog surft u naar longitudes.ups.com. Onze eNewsletter omtrent de duurzaamheid van onze onderneming, UPS Horizons, vindt u onder ups.com/sustainabilitynewsletter.Lees meer over onze inspanningen met het oog op duurzaamheid via ups.com/sustainability. Wilt u rechtstreeks UPS-info ontvangen, volg ons dan op Twitter: @UPS_News.

W :

Volg UPS op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
 UPS persberichtenarchief (104 berichten)
Bedrijfslocatie

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau