www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Dell EMC bedrijfsprofiel

Logo Dell EMC
Met de ontwikkeling van desktops, laptops, 2-in-1s en thin clients, krachtige werkstations en rugged devices voor speciale omgevingen, monitors, endpoint security-oplossingen en -diensten biedt Dell wat organisaties nodig hebben om veilig connectie te maken, productie te draaien en altijd en overal samen te werken. Dell is onderdeel van Dell Technologies en bedient klanten, van consumenten tot de grootste bedrijven ter wereld, in 180 landen met het meest uitgebreide en innovatieve portfolio in de industrie.

Volg Dell EMC via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Dell EMC verbetert zijn server-portfolio

Veel organisaties slagen er niet in waardevolle gegevens voldoende te beschermen, blijkt uit nieuw Dell EMC-onderzoek