Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
Colt Technology Services B.V. bedrijfsprofiel
Logo Colt Technology Services B.V.
Colt streeft ernaar om klanten het allerbeste te faciliteren bij hun digitale transformatie door middel van agile en on-demand high bandwidth-oplossingen. Het Colt IQ Netwerk verbindt meer dan 800 datacenters in de grootste zakencentra van Europa, Azië en Noord-Amerika. Er zijn inmiddels meer dan 25.000 aangesloten gebouwen en dat aantal groeit nog steeds.

Colt heeft een reputatie opgebouwd door klanten op de eerste plaats te zetten. Tot de klanten behoren data-intensieve organisaties verspreid over meer dan 200 aangesloten steden, in bijna 30 landen. Colt is ook erkend als innovator en pionier op het gebied van software defined networks (SDN) en network function virtualization (NFV). Colt biedt de beste klantervaring voor een competitieve prijs.

T : +31 20 888 20 20
W :

Volg Colt Technology Services B.V. op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
16 okt 2019 uCPE-oplossing van Colt brengt edge computing naar bedrijven toe

4 okt 2019 Colt benoemt nieuwe Chief Marketing Officer

16 sep 2019 Colt breidt aanbod van zakelijke netwerkoplossingen uit met wereldwijde rechtstreekse, on demand verbinding met het Google CloudPlatform
Bedrijfslocatie

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl