www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!

Colt Technology Services B.V. bedrijfsprofiel

Logo Colt Technology Services B.V.
Colt streeft ernaar om klanten het allerbeste te faciliteren bij hun digitale transformatie door middel van agile en on-demand high bandwidth-oplossingen. Het Colt IQ Netwerk verbindt meer dan 800 datacenters in de grootste zakencentra van Europa, Azië en Noord-Amerika. Er zijn inmiddels meer dan 25.000 aangesloten gebouwen en dat aantal groeit nog steeds.

Colt heeft een reputatie opgebouwd door klanten op de eerste plaats te zetten. Tot de klanten behoren data-intensieve organisaties verspreid over meer dan 200 aangesloten steden, in bijna 30 landen. Colt is ook erkend als innovator en pionier op het gebied van software defined networks (SDN) en network function virtualization (NFV). Colt biedt de beste klantervaring voor een competitieve prijs.

T : +31 20 888 20 20
W :

Volg Colt Technology Services B.V. op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
27 nov 2019 Gary Car benoemd tot Chief Financial Officer van Colt Technology Services

28 okt 2019 Colt maakt Colt IQ Network toekomstbestendig met uitgebreide upgrade

16 okt 2019 uCPE-oplossing van Colt brengt edge computing naar bedrijven toe
Bedrijfslocatie