www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlContentbureau
2479 volgers blijven op de hoogte!

Omron bedrijfsprofiel

Logo Omron
Omron Corporation is met zijn kerntechnologie 'Sensing & Control + Think' toonaangevend op het gebied van automatisering. Omron is in een breed spectrum van markten actief, van industriële automatisering en elektronische componenten tot automotive-elektronica, sociale infrastructuur-systemen, gezondheidszorg en milieuoplossingen. Het bedrijf is in 1933 opgericht en telt wereldwijd circa 36.000 werknemers, die in 117 landen producten en diensten leveren. Omron ondersteunt fabrieksinnovatie in de industriële automatisering met geavanceerde automatiseringstechnologie en -producten, en een uitgebreide klantenondersteuning. Op die manier wil het bedrijf bijdragen aan een betere maatschappij.

T : 31-23-568-1300
F : 31-23-568-1388 / 31-23-5681391
W :

Volg Omron op: facebook | linkedin
Laatste persberichten
5 dec 2019 Omron Electronics en Van Egmond Groep gaan samenwerking aan op het gebied van roboticaoplossingen

15 okt 2019 CP2E-serie alles-in-één controller van Omron maakt IoT mogelijk in compacte toepassingen

3 jun 2019 Omron introduceert 2512 modellen E2E NEXT-serie benaderingsschakelaars
 Omron persberichtenarchief (8 berichten)
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl