www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl

Mobotix AG bedrijfsprofiel

Logo Mobotix AG
MOBOTIX AG is een softwarebedrijf met ontwikkeling van eigen hardware op het gebied van digitale, op een netwerk gebaseerde video-veiligheidssystemen met hoge resolutie. Daarbij ligt de focus op de ontwikkeling van gebruikersvriendelijke complete systeemoplossingen uit eigen productie. Het Duitse bedrijf staat sinds de oprichting in 1999 bekend als de pionier in netwerk-cameratechnologie en om het gedecentraliseerde concept dat videosystemen met hoge resolutie in de praktijk voor het eerst kostenefficiënt maakt. Sinds 2010 breidt MOBOTIX het portfolio aan producten uit met zelfontwikkelde intelligente producten op het gebied van huistechniek. Of het nu om ambassades, luchthavens, stations, havens, tankstations, hotels of snelwegen gaat, al jaren worden er meer dan honderdduizend videosystemen van MOBOTIX op alle continenten toegepast.

info@mobotix.com

Volg Mobotix AG op: twitter
Laatste persberichten
MOBOTIX stelt Gold-IP aan als distributeur