www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!
IFS bedrijfsprofiel
Logo IFS
IFS is een beursgenoteerd bedrijf (OMX STO: IFS), opgericht in 1983. IFS ontwikkelt, levert en implementeert de ERP-suite IFS Applications™. Deze ERP-suite is een complete, op componenten gebaseerde oplossing gebouwd op SOA-technologie. IFS richt zich op organisaties met flexibele bedrijfsprocessen, waar (een van) de volgende kernprocessen centraal staan: service- & asset-beheer, productie, supply chain of projecten. Het bedrijf werkt voor tweeduizend klanten in ongeveer zestig landen en heeft 2.800 medewerkers in dienst. IFS behaalde in 2012 een netto-omzet van 322 miljoen euro.

T : +31 (0)40 292 3 292
F : +31 (0)40 292 3 299
E : info.nl@ifsworld.com
W :

Volg IFS op: facebook | twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
5 nov 2019 Drie keer meer klantwaarde

29 okt 2019 IFS biedt nieuwe gebruikerservaring en API’s ter ondersteuning van open en breed inzetbare bedrijfsapplicatiesuite

21 okt 2019 IFS domineert traditionele vendoren: groei licentie-inkomsten met 47 procent, netto-omzet stijgt met 23 procent
 IFS persberichtenarchief (148 berichten)
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl