www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Xebia bedrijfsprofiel

Logo Xebia
Steeds meer bedrijven kiezen voor Xebia als het gaat om digitale transformatie. Hiermee laat het, van origine Nederlandse IT-services bedrijf, steeds vaker de grotere consultancybureaus achter zich. De frisse, open benadering, wendbaarheid en visie, gecombineerd met de diepgaande technische kennis en executiekracht, wordt wereldwijd goed ontvangen.

Xebia is al 20 jaar voorloper op het gebied van digitale transformaties, business agility, technologie, data en e-business services. In Nederland helpt Xebia de top 250 grootste bedrijven met het omarmen van innovatie, het realiseren van transformaties, het toepassen van de nieuwste technologieën en digital-first businessmodellen. Van visie naar strategie of van on-prem naar Cloud. Van ambitie naar applicatie of van Waterfall naar Agile. Xebia biedt vakkennis op alle vlakken van Digitale Transformatie: Agile, DevOps, Data, AI, Software Development, Cloud, Security en Digital Assurance.

SELECTIE VAN KLANTEN
De top 250 Europese bedrijven in uiteenlopende sectoren. O.a. Heineken, Unilever, Philips, Shoeby, ING, bol.com, PicNic, Ahold, Schiphol en Transavia.

info@xebialabs.com

KvK

Volg Xebia via: facebook | twitter | linkedin | youtube | instagram
Laatste persberichten