www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

i³ groep bedrijfsprofiel

Logo i³ groep
De doelstelling van i³ groep is het integreren van informatie infrastructuren. i³ groep is uw partner voor het adviseren, ontwerpen, leveren, implementeren en onderhouden van informatie infrastructuren. Gebaseerd op jarenlange ervaring is i³ groep een kennisorganisatie die, in combinatie met kwalitatief hoogwaardige oplossingen, in staat is een flexibele en stabiele informatie infrastructuur te realiseren en naadloos in uw organisatie te integreren.

i³ groep is HP Preferred Gold Partner, VMware Enterprise Partner, HDS TrueNorth Gold Partner, IBM Premier Business Partner, EMC Premier Solution partner en Symantec Gold partner, Netapp Silver Partner. Hierdoor zijn wij in staat u oplossingen te bieden gebaseerd op kwalitatief hoogwaardige producten.

info@i3-groep.nl

Volg i³ groep via: twitter | linkedin
Laatste persberichten
i³ groep lanceert nieuw dienstenportfolio Flex ON