Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl

SD Worx bedrijfsprofiel

Logo SD Worx
In een wereld waarin werk een nieuwe invulling krijgt, willen mensen inspiratie putten uit hun job en de vrijheid krijgen zich te focussen op wat echt telt. Tegelijk hebben organisaties dynamische en gemotiveerde medewerkers nodig die kunnen rekenen op slimme technologie. Als toonaangevende Europese leverancier van people solutions laat SD Worx organisaties Human Resources gebruiken om meerwaarde te leveren voor hun eigen business én voor iedereen die voor hen werkt. SD Worx levert people solutions die mensen hun hele carrière lang helpen: van het aantrekken tot het verlonen, belonen en ontwikkelen van het talent dat organisaties succesvol maakt. SD Worx draagt bij aan betere prestaties van organisaties en biedt zijn diensten aan via vier mogelijkheden: technologie, outsourcing, uitgebreide expertise en relevante inzichten uit data.

Meer dan 70.000 kleine en grote ondernemingen over de hele wereld vertrouwen op de 75 jaar ervaring van SD Worx. Het bedrijf biedt zijn people solutions in 130 landen aan, berekent de lonen van meer dan 4 miljoen werknemers en behoort hierbij wereldwijd tot de top 5. De meer dan 4.600 medewerkers van SD Worx zijn actief in elf landen: België (hoofdzetel), Duitsland, Frankrijk, Ierland, Luxemburg, Mauritius, Nederland, Oostenrijk, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en Zwitserland. In 2019 haalde SD Worx een geconsolideerde omzet van 767,6 miljoen euro.

info_nl@sdworx.nl

Volg SD Worx via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Bedrijfseconomisch ontslag: wat nu?

17 procent Nederlandse werknemers voelt zich overbodig op de werkvloer

Succesvolle samenwerking SD Worx en Talentsoft in de Nederlandse markt
 SD Worx persberichtenarchief (73 berichten)
Bedrijfslocatie