www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
G Data Security bedrijfsprofiel
Logo G Data Security
IT-beveiliging is in Duitsland uitgevonden: G DATA Software AG wordt gezien als de uitvinder van antivirus. 30 jaar geleden ontwikkelde het bedrijf, dat in 1985 in Bochum werd opgericht, het eerste programma dat de strijd aanbond met computervirussen. Tegenwoordig is G DATA één van ’s werelds leidende leveranciers van IT-beveiligingsoplossingen.

Testresultaten bewijzen dat “Made In Germany” IT-beveiliging internetgebruikers de best mogelijke bescherming biedt. Consumentenbonden over de hele wereld testen sinds 2005 internet security-oplossingen. G DATA won negen van de testen van de Nederlandse Consumentenbond. Ook internationaal werden vele overwinningen behaald, waaronder in Australië, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Spanje en de Verenigde Staten.

Het productportfolio bevat beveiligingsoplossingen voor consumenten, kleine zelfstandigen, het MKB en grote ondernemingen. G DATA’s beveiligingsoplossingen zijn wereldwijd verkrijgbaar in meer dan 90 landen.

T : +49 234 / 97 62 - 0
E : int.marketing@gdata.de
W :

Volg G Data Security op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
10 sep 2019 AV-TEST: maximale score G DATA Internet Security voor Android

26 nov 2018 G DATA DeepRay levert een doorbraak in de strijd tegen cybercriminaliteit met behulp van Artificial Intelligence

26 okt 2018 G DATA kondigt nieuwe versie van zijn bekroonde security oplossing aan
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl