www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl

G Data Security bedrijfsprofiel

Logo G Data Security
IT-beveiliging is in Duitsland uitgevonden: G DATA Software AG wordt gezien als de uitvinder van antivirus. 30 jaar geleden ontwikkelde het bedrijf, dat in 1985 in Bochum werd opgericht, het eerste programma dat de strijd aanbond met computervirussen. Tegenwoordig is G DATA één van ’s werelds leidende leveranciers van IT-beveiligingsoplossingen.

Testresultaten bewijzen dat “Made In Germany” IT-beveiliging internetgebruikers de best mogelijke bescherming biedt. Consumentenbonden over de hele wereld testen sinds 2005 internet security-oplossingen. G DATA won negen van de testen van de Nederlandse Consumentenbond. Ook internationaal werden vele overwinningen behaald, waaronder in Australië, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Spanje en de Verenigde Staten.

Het productportfolio bevat beveiligingsoplossingen voor consumenten, kleine zelfstandigen, het MKB en grote ondernemingen. G DATA’s beveiligingsoplossingen zijn wereldwijd verkrijgbaar in meer dan 90 landen.

+49 234 / 97 62 - 0
int.marketing@gdata.de

Volg G Data Security via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten