www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

FalconStor Software, Inc. bedrijfsprofiel

Logo FalconStor Software, Inc.
FalconStor Software, Inc. (NASDAQ: FALC), nummer 5 in de Forbes-lijst van Snelstgroeiende technologiebedrijven in Amerika van 2008, is marktleider op het gebied van gegevensbescherming op schijf. We leveren beproefde, uitgebreide gegevensbeschermingoplossingen die zorgen dat essentiële gegevens continu beschikbaar zijn op een snelle, gevalideerde en eenvoudige manier. Onze TOTALLY Open™ technologische oplossingen zijn gebouwd op het bekroonde IPStor®-virtualisatieplatform en omvatten innovatieve virtuele tapebibliotheken (VTL) met SIR (Single Instance Repository) voor duplicering, Continuous Data Protector™ (CDP), opslagvirtualisatie en replicatie voor herstelprocedures en externe kantoorbeveiliging. Onze producten zijn beschikbaar via grote OEM's en leveranciers zoals IBM, EMC, SUN, Acer, Brocade, H3C, MPC en Pillar Data Systems en worden geïmplementeerd door duizenden klanten wereldwijd, van kleine bedrijven tot ondernemingen in de Fortune 1000-lijst.

info@falconstor.com
Laatste persberichten
Nieuw partnerprogramma voor FalconStor

FalconStor opgenomen in Enterprise Disk-Based Back-up & Recovery Magic Quadrant