www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
LANCOM Systems bedrijfsprofiel
Logo LANCOM Systems
LANCOM Systems is de toonaangevende Duitse producent van betrouwbare, innovatieve netwerkoplossingen voor zakelijke klanten. De twee businessunits van LANCOM, VPN Network Connectivity en Wireless LAN, bieden professionele gebruikers veilige, flexibele infrastructuuroplossingen voor lokale en multisite-netwerken. De gehele productreeks wordt ontwikkeld en geproduceerd in Duitsland. Vanaf mei 2013 levert LANCOM Systems Common Criteria-gecertificeerde VPN-oplossingen voor het beveiligen van kwetsbare netwerken en kritische infrastructuren (EPCIP) tegen cyberaanvallen. Het hoofdkantoor van LANCOM Systems GmbH is gevestigd in Würselen bij Aken, Duitsland. Het bedrijf heeft verder kantoren in geheel Europa. Klanten zijn mkb-ondernemingen, overheidsinstanties, instellingen en grote bedrijven in Duitsland, Europa en in toenemende mate in de rest van de wereld.

T : +49 (0) 2405 49936-243
E : pers@lancom.eu
W :

Volg LANCOM Systems op: facebook | twitter | youtube
Laatste persberichten
16 dec 2015 EuroCIS 2016: LANCOM Systems toont netwerkoplossingen als basis voor succesvolle digitalisering binnen retail

12 okt 2015 Nieuwe 802.11ac-serie outdoor access points van LANCOM Systems

5 okt 2015 Nieuwe, hoogwaardige 802.11ac access points van LANCOM Systems
Bedrijfslocatie
Helaas, er is onvoldoende adresinformatie beschikbaar.
Probeer het eens via www.google.nl/maps.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nl