www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
Draka bedrijfsprofiel
Logo Draka
Draka is internationaal actief in de ontwikkeling, productie en verkoop van innovatieve kabeloplossingen voor laagspanningsinstallaties, industriële toepassingen, data netwerken en telecom infrastructuur zoals Fiber-to-the-Home. Draka is sinds 2011 onderdeel van de Prysmian Group. Onder het merk Prysmian worden kabeloplossingen toegepast in hoogspannings en energie distributienetwerken. Prysmian Group is met de merken Prysmian en Draka Kabel een betrouwbare partner voor adviseurs en installateurs voor nagenoeg alle marktsectoren.

Over Prysmian Group
Prysmian Group heeft wereldwijd 19.000 medewerkers en circa € 7 miljard omzet in 2014. Prysmian Group is beursgenoteerd aan de beurs in Milaan, Italië en heeft kantoren in 50 landen, 89 productiefaciliteiten en 17 R&D-centra over de gehele wereld. In Nederland heeft Prysmian Group een 6-tal fabrieken verspreid over het hele land. Het Benelux hoofdkantoor van Prysmian Group is gevestigd in Delft.

T : +31 88 808 4 808
W :
Laatste persberichten
12 dec 2016 Draka ook in 2016 beoordeeld als beste kabelfabrikant in Naamsbekendheid & Imago-onderzoek van Bouwkennis en USP

29 mrt 2016 Nieuwe snijhal Draka Emmen levert eerste order voor Technische Unie

16 mrt 2016 Supersnelle en dunne Draka UC-HOME datakabel voor in de woning
 Draka persberichtenarchief (46 berichten)
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl