Contentbureauwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

2514 volgers @ICTberichten

Qualys bedrijfsprofiel

Logo Qualys
Qualys, Inc. (Nasdaq: QLYS) is een pionier en een marktleider op het gebied van cloudgebaseerde IT- security- en compliance-oplossingen. Het bedrijf heeft meer dan 19.000 klanten en actieve gebruikers in meer dan 130 landen, inclusief een meerderheid van zowel de Forbes Global 100- als de Fortune 100-bedrijven. Qualys helpt organisaties bij het stroomlijnen en consolideren van hun security- en compliance-oplossingen in één platform en het integreren van security in digitale-transformatie-initiatieven voor meer flexibiliteit, beter bedrijfsresultaat en een substantiële kostenbesparing.

Het Qualys Cloud Platform en de geïntegreerde Cloud Apps bieden continue bedrijfskritieke beveiligingsinformatie, wat het automatiseren van audits, compliance en bescherming van IT-systemen en webapplicaties mogelijk maakt on-premise, op endpoints en in elastic clouds. Qualys werd opgericht in 1999 als een van de eerste SaaS-securityorganisaties. Het bedrijf heeft sterke strategische partnerships met managed service providers en consultancybedrijven, waaronder Accenture, BT, Cognizant Technology Solutions, Deutsche Telekom, DXC Technology, Fujitsu, HCL Technologies, IBM, Infosys, NTT, Optiv, SecureWorks, Tata Communications, Verizon en Wipro. Het bedrijf is tevens een van de grondleggers van de Cloud Security Alliance.

+31 20262 0293
sales-benelux@qualys.com

Volg Qualys ook via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten