www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

Qualys bedrijfsprofiel

Logo Qualys
Qualys, Inc. (Nasdaq: QLYS) is een pionier op het gebied van oplossingen voor cloud-based security en compliance. Het bedrijf heeft meer dan 9.300 klanten in meer dan honderdtwintig landen, inclusief een meerderheid van zowel de Forbes Global 100- als de Fortune 100-bedrijven. Qualys helpt organisaties bij het stroomlijnen en consolideren van hun security- en compliance-oplossingen in één platform en het integreren van security in digitale-transformatie-initiatieven voor meer flexibiliteit, beter bedrijfsresultaat en een substantiële kostenbesparing. Het Qualys Cloud Platform en de geïntegreerde Cloud Apps bieden continue bedrijfskritische beveiligingsinformatie, waardoor auditing, compliance en bescherming van IT-systemen en webapplicaties on-premise, op endpoints en in elastic clouds is te automatiseren. Qualys, opgericht in 1999, was een van de eerste SaaS-securityorganisaties. Het bedrijf heeft sterke strategische partnerships met toonaangevende managed service providers en consultingorganisaties, waaronder Accenture, BT, Cognizant Technology Solutions, Deutsche Telekom, Fujitsu, HCL Technologies, HP Enterprises, IBM, InfoSys, NTT, Optiv, SecureWorks, Tata Communications, Verizon en Wipro. Het bedrijf is tevens een van de oprichters van de Cloud Security Alliance (CSA). Meer achtergrond is te vinden op www.qualys.com.

Qualys, het Qualys-logo en QualysGuard zijn handelsmerken van Qualys, Inc. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.

info@qualys.com

Volg Qualys via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Qualys biedt uitgebreide Inventory Sync met ServiceNow Service Graph CMDB als onderdeel van het nieuwe Service Graph Connector Program