www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Edelman bedrijfsprofiel

Logo Edelman
Edelman is ‘s werelds grootste onafhankelijke communicatiebureau. Edelman helpt bedrijven en organisaties bij het ontwikkelen, promoten en beschermen van hun merken en reputaties. Vanuit het meest duurzame kantoorgebouw ter wereld, The Edge, op de Zuidas ontwikkelt Edelman creatieve marketingcommunicatieprogramma’s voor klanten uit binnen- en buitenland. Via het geïntegreerde Edelman Digital heeft Edelman lokaal en internationaal veel expertise in huis op het gebied van online communicatie en de inzet van social media.

Edelman heeft wereldwijd meer dan 65 vestigingen. Edelman won 15 Cannes Lions inclusief de ‘Titanium Grand Prix’ tijdens de Cannes Lions International Festival of Creativity 2016. Edelman is in 2016 door Holmes Report uitgeroepen tot Global Agency of the Year en in 2014 tot Benelux Consultancy of the Year.

nl@edelman.com

Volg Edelman via: facebook | twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
Edelman Earned Brand onderzoek 2016 introduceert nieuwe index