www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.nl
2496 volgers blijven op de hoogte!

Pegasystems bedrijfsprofiel

Logo Pegasystems
Pegasystems is toonaangevend leverancier van software voor customer engagement en operationele excellence. Pega’s toepassingen kenmerken zich door de hoge mate van aanpasbaarheid. Het op een cloud-architectuur gebaseerde Pega PlatformTM stelt gebruikers in staat om applicaties snel in te zetten en uit te breiden om te kunnen voldoen aan strategische business eisen. Al vijfendertig jaar levert Pega mogelijkheden op het gebied van CRM en digital process automation (DPA), aangevuld met kunstmatige intelligentie (AI) en robotic proces automatisering (RPA), om 's werelds meest toonaangevende merken te helpen bij het realiseren van baanbrekende resultaten.

T : +31 (0)20 3057490
E : info@pega.com
W :

Volg Pegasystems op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Pega versnelt en vereenvoudigt low-code ontwikkeling met nieuwe Pega Express methode

Scheiding tussen IT en Business kan negatieve impact hebben op de klantervaring, blijkt uit onderzoek van Pegasystems

Pega breidt Cloud Choice uit met Kubernetes-support
Bedrijfslocatie