www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2481 volgers blijven op de hoogte!

Pegasystems bedrijfsprofiel

Logo Pegasystems
Pegasystems is toonaangevend leverancier van software voor customer engagement en operationele excellence. Pega’s toepassingen kenmerken zich door de hoge mate van aanpasbaarheid. Het op een cloud-architectuur gebaseerde Pega PlatformTM stelt gebruikers in staat om applicaties snel in te zetten en uit te breiden om te kunnen voldoen aan strategische business eisen. Al vijfendertig jaar levert Pega mogelijkheden op het gebied van CRM en digital process automation (DPA), aangevuld met kunstmatige intelligentie (AI) en robotic proces automatisering (RPA), om 's werelds meest toonaangevende merken te helpen bij het realiseren van baanbrekende resultaten.

T : +31 (0)20 3057490
E : info@pega.com
W :

Volg Pegasystems op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
4 dec 2019 Pega breidt Cloud Choice uit met Kubernetes-support

30 okt 2019 Next-Best-Action Designer van Pega versnelt AI-implementaties met nieuwe stapsgewijze begeleiding die rechtstreeks in de software is ingebouwd

11 okt 2019 Onderzoek Pega toont aan: ontoereikende technologie hindert klantenservice
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl