Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

PEAK-IT bedrijfsprofiel

Logo PEAK-IT
PEAK-IT is één van de grootste IT-detacheerders van Nederland. Het is de IT business partner met landelijk ruim vierhonderd medewerkers in dienst. Bedrijven die IT-oplossingen nodig hebben kunnen bij PEAK-IT terecht voor IT-ondersteuning en consultancy. PEAK-IT werd in 2005 opgericht en beschikt inmiddels over drie vestigingen, Naarden, Rijswijk en Eindhoven. PEAK-IT ontwikkelde zich afgelopen jaren van traditionele detacheerder naar IT business partner. Dit doet de organisatie door middel van drie business lines. Deta+: door detacheren verder excelleren. Hier bouwen ze aan gedeelde doelstellingen met hun opdrachtgevers. Co-sourcing: samen afdelingen organiseren, waar de verantwoordelijkheden voor capaciteit worden overgenomen door PEAK-IT. En Outsourcing en Projecten: de ultieme vorm van meerwaarde creëren door op te schuiven in verantwoordelijkheid en resultaten te garanderen. PEAK-IT is net als de bedrijven iSense en Experis Ciber, onderdeel van Experis. Daarmee is Experis een van de grootste spelers op het gebied van IT-dienstverlening in Nederland.

info@peak-it.nl

Volg PEAK-IT via: facebook | twitter | linkedin | youtube | instagram
Laatste persberichten
1 op 10 medewerkers heeft liever heteroseksuele collega dan LGBT-collega