www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2477 volgers blijven op de hoogte!
Riverbed bedrijfsprofiel
Logo Riverbed
Riverbed, The Digital Performance Company™, biedt organisaties de mogelijkheid digital performance te maximaliseren binnen ieder onderdeel van hun bedrijf, en stelt ze in staat mogelijkheden vanuit een nieuw perspectief te bekijken. Het omvattende en geïntegreerde Digital Performance Platform™ combineert Digital Experience-, Cloud Networking- en Cloud Edge-oplossingen die samen een moderne IT-architectuur bieden voor de digitale onderneming. Het platform levert nieuwe mogelijkheden voor operationele flexibiliteit en versnelt de businessperformance en -resultaten. Riverbed heeft jaarlijks meer dan 1 miljard dollar aan inkomsten en werkt voor meer dan 30.000 klanten, waarvan 98 procent deel uitmaakt van de Fortune 100 en honderd procent van de Forbes Global 100.

T : +31 (0) 23 711 5000
F : +31 (0) 23 711 5001
E : riverbed-benelux@riverbed.com
W :

Volg Riverbed op: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
 Riverbed persberichtenarchief (201 berichten)
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl