Contentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
Spryng bedrijfsprofiel
Spryng levert wereldwijd SMS diensten voor de zakelijke markt, met een klantenbestand van ruim 25.000 klanten. Spryng heeft in acht jaar tijd een prominente plek in de mobiele dienstensector verworven en heeft hierdoor in veel bedrijfstakken gezamenlijk met haar klanten interessante cases weten te realiseren. De kracht van Spryng ligt in het feit dat de SMS diensten laagdrempelig en efficiënt worden aangeboden en zo zijn ontworpen dat ze zoveel mogelijk aansluiten op de wensen van de klanten. De producten van Spryng worden aangeboden middels verschillende online platformen, zijnde www.spryng.nl, www.spryng.co.ukwww.spryng.be, www.spryng.de, www.spryng.sg en www.spryng.fr. De SMS Gateway van Spryng kan zeer eenvoudig gekoppeld worden aan bestaande applicaties door middel van een API. Daarnaast biedt Spryng ook kant en klare oplossingen, zoals het handmatig versturen middels de online platformen en de MAIL to SMS applicatie.

Bianca Schepers
T : 020-7703005
E : info@spryng.nl
W :
        contactformulier
perspagina

Volg Spryng op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
1 okt 2019 Kappers ontdekken de service van SMS sturen naar klant

17 sep 2019 Waarom Spryng (en SMS versturen) best wel groen is

4 jul 2019 “Maximale databeveiliging is een must voor elke SMS provider”
 Spryng persberichtenarchief (29 berichten)