Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Spryng bedrijfsprofiel

Spryng levert wereldwijd SMS diensten voor de zakelijke markt, met een klantenbestand van ruim 25.000 klanten. Spryng heeft in acht jaar tijd een prominente plek in de mobiele dienstensector verworven en heeft hierdoor in veel bedrijfstakken gezamenlijk met haar klanten interessante cases weten te realiseren. De kracht van Spryng ligt in het feit dat de SMS diensten laagdrempelig en efficiënt worden aangeboden en zo zijn ontworpen dat ze zoveel mogelijk aansluiten op de wensen van de klanten. De producten van Spryng worden aangeboden middels verschillende online platformen, zijnde www.spryng.nl, www.spryng.co.ukwww.spryng.be, www.spryng.de, www.spryng.sg en www.spryng.fr. De SMS Gateway van Spryng kan zeer eenvoudig gekoppeld worden aan bestaande applicaties door middel van een API. Daarnaast biedt Spryng ook kant en klare oplossingen, zoals het handmatig versturen middels de online platformen en de MAIL to SMS applicatie.

Bianca Schepers
info@spryng.nl

contactformulier
   perspagina

KvK

Volg Spryng via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Wat is het verschil tussen ISO 27001 en NEN 7510?

Handige tips om SMS phishing (ofwel smishing) te herkennen en te voorkomen

Iemand thuis bij pakketbezorging? Nóg belangrijker tijdens de coronacrisis
 Spryng persberichtenarchief (37 berichten)
Bedrijfslocatie