Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Inter Access B.V. bedrijfsprofiel

Logo Inter Access B.V.
Inter Access is een vooraanstaande IT-dienstverlener die in een snel veranderende wereld bedrijven helpt bij het slimmer verbinden van systemen, mensen en organisaties. Het bedrijf richt zich op vier sectoren: overheid, financiële dienstverlening, zorg en zakelijke dienstverlening. Op basis van diepgaande kennis van de klant en zijn omgeving kan Inter Access vormgeven aan deze slimme verbindingen, met als resultaat meer efficiency, een betere dienstverlening aan de klant van de klant, en een effectievere samenwerking binnen en tussen organisaties.

Kenmerkend voor de middelgrote organisatie Inter Access is de betrokken relatie met klanten, medewerkers en businesspartners. In combinatie met een diepgaande kennis van applicaties en infrastructuren vormt dit de basis voor het succesvol uitvoeren van complexe projecten. Inter Access verliest ook de wereld om zich heen niet uit het oog. Het bedrijf draagt belangeloos bij aan IT-projecten in ontwikkelingslanden en werkt gericht aan duurzaamheid en milieu. Ook dat ziet Inter Access als een vorm van slimmer verbinden.

info@interaccess.nl

Volg Inter Access B.V. via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Gemeente Dronten gunt beheer ICT-omgeving opnieuw aan Inter Access