Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

USoft bedrijfsprofiel

Logo USoft
USoft biedt organisaties een low-code platform voor de ontwikkeling of herbouw van bedrijfskritische systemen. Het intelligente en flexibele low-code platform laat klanten snel innoveren en inspelen op de behoefte vanuit de markt. Dankzij de inzet van business rules, de kracht van USoft, ligt de context van de organisatie altijd ten grondslag aan de oplossing. Klanten van USoft kunnen het platform zelf gebruiken om kernsystemen aan te passen of te ontwikkelen, maar zij kunnen USoft ook inzetten als implementatiepartner. Voor het beste resultaat verdiept USoft zich altijd in de kern van de bedrijfsvoering en deze hoge kwaliteit van dienstverlening wordt door klanten gewaardeerd. De software van USoft en haar low-code platform worden wereldwijd gebruikt door meer dan 10.000 gebruikers onder andere bij de rijksoverheid, luchtvaart, onderwijs, financiële instellingen en logistieke dienstverleners. Explore new possibilities.

Volg USoft via: twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
USoft en PhenoVation starten samenwerking voor realtime inzicht in gewasonderzoek

USoft stelt Roland Gerritsen aan als Partner Development Manager