www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlContentbureau
2478 volgers blijven op de hoogte!
Everest BV bedrijfsprofiel
Logo Everest BV
Everest is de business engineering company die complexe businessvraagstukken vertaalt in innovatieve en praktische ICT-oplossingen voor financiële dienstverleners en centrale overheid. In 1996 opgericht en gevestigd in ’s-Hertogenbosch is Everest inmiddels 200 medewerkers sterk en onderdeel van Total Specific Solutions (TSS). Zodra een kant-en-klare oplossing ontoereikend is, biedt Everest uitkomst met maatwerkoplossingen ter ondersteuning van kennisintensieve en dynamische processen. Everest doet dit door domein- en ICT-kennis te combineren met een agile projectaanpak. Als het écht inhoudelijk wordt en het uiterste van ICT wordt gevraagd, is Everest op haar best. Typisch Everest. Everest beschikt over de (ISAE 3402) type 1-mededeling, onontbeerlijk voor bedrijven die willen voldoen aan de Sarbanes-Oxley-wetgeving.

T : 073-6450460
F : 073-6450920
E : info@everest.nl
W :

Volg Everest BV op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
14 sep 2016 Herman Mansveld aangesteld als Senior Business Consultant bij Everest

8 jun 2016 Consument eist omnichannel klantbeleving van financiële sector

26 apr 2016 Vertrouwenscrisis in financiële sector ten einde