www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Unit4 bedrijfsprofiel

Logo Unit4
Unit4’s nieuwe generatie bedrijfssoftware ondersteunt bedrijven bij het leveren van een uitzonderlijke People Experience aan hun klanten – van studenten en professionals tot ambtenaren en non-profits. Unit4 stelt mensen in staat hun tijd te besteden aan zinvol werk, dankzij software die zelfsturend, adaptief en intuïtief is, administratieve taken intelligent automatiseert en eenvoudig toegang biedt tot de antwoorden die mensen zoeken. Unit4 is ontworpen voor mensen en past zich aan hun manier van werken aan.

+ 44 (0) 1423 537 837

KvK

Volg Unit4 via: facebook | twitter | linkedin | instagram
Laatste persberichten