www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

Unit4 bedrijfsprofiel

Logo Unit4
De next-generation bedrijfssoftware van Unit4 is de drijvende kracht achter veel van ’s werelds meest mensgerichte middelgrote dienstverleners. Het cloudplatform, ERPx, brengt de mogelijkheden van financieel-, inkoop- en projectmanagement, HR en FP&A samen binnen een geïntegreerd cloudplatform dat voorziet in real-time informatie. De software helpt om het inzicht, de effectiviteit en betrokkenheid van het medewerkers te vergroten. Het ondersteunt snelle en voortdurende veranderingen door maatwerk op schaal te leveren voor elke klant, het biedt de juiste tools om de processen in de gehele organisatie te verenigen en mensen met elkaar te verbinden. Unit4 bedient ruim 6.000 klanten, waaronder non-profit organisaties, de professionele dienstensector, bedrijven in de publieke sector en onderwijsorganisaties.

+ 44 (0) 1423 537 837

KvK

Volg Unit4 via: facebook | twitter | linkedin | instagram
Laatste persberichten