www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2473 volgers blijven op de hoogte!
Kaseya bedrijfsprofiel
Logo Kaseya
Kaseya is dé leverancier van complete IT-beheeroplossingen voor Managed Service Providers en het mkb. Kaseya stelt organisaties in staat IT efficiënt te beheren en te beveiligen om zo succes te realiseren met IT-diensten. De oplossingen van Kaseya zijn beschikbaar als toonaangevende cloudoplossing en als on-premise-software. Hiermee hebben bedrijven vanuit één centraal punt controle over al hun IT, beheren ze makkelijk remote- en gedistribueerde omgevingen en automatiseren ze verschillende IT-beheertaken. De oplossingen van Kaseya beheren momenteel meer dan tien miljoen endpoints over de gehele wereld en worden ingezet door klanten in uiteenlopende sectoren, waaronder retail, productie, gezondheidszorg, onderwijs, overheid, media, technologie en financiën. Kaseya heeft zijn hoofdkantoor in Dublin (Ierland), is niet-beursgenoteerd en is actief in meer dan twintig landen.

T : + 31 (0) 23 - 5563190
E : info@kaseya.nl
W :

Volg Kaseya op: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
 Kaseya persberichtenarchief (85 berichten)
Bedrijfslocatie

www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl