www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comContentbureau
2476 volgers blijven op de hoogte!

NEG-ITSolutions bedrijfsprofiel

Logo NEG-ITSolutions
NEG-IT Solutions (sinds 1993), onderdeel van de NEG Group, richt zich op de complete levenscyclus van eindgebruikers hardware voor het onderwijs, zorg, overheid en de zakelijke markt. De focus ligt hierbij op kostenbesparende IT-oplossingen en IT-diensten zoals het leveren, plaatsen, verhuizen, afvoeren en verwerken van IT-apparatuur. NEG levert o.a. een Device as a Service (DaaS) concept. Een werkplek inclusief alle services voor een vast bedrag per maand. Vanuit haar Service Center in Nieuwegein levert en ondersteunt NEG-ITSolutions nieuwe en refurbished hardware van de A-merken: HP, Apple, Dell, Lenovo en Fujitsu.

De NEG Group is kennismarktleider op het gebied van circulaire IT. De NEG groep bestaat uit meerdere labels, waaronder value added reseller en logistiek serviceprovider NEG-ITSolutions, Stichting ITdonations, logistiek dienstverlener ICTlifecycle en de webshops met refurbished producten iUsed en tweedehandsnotebook.nl.

T : 030-6930466
E : verkoop@neg-itsolutions.nl
W :

Volg NEG-ITSolutions op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
12 nov 2019 NEG-ITSolutions, HP Gold Services Partner of the Year

16 okt 2018 NEG-ITSolutions benoemd tot HP DaaS Specialization Partner

21 jun 2018 NEG-ITSolutions introduceert: ‘Premium Selection Refurbished hardware’
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.EVENTIVE.nl