www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureau

Consafe Logistics B.V. bedrijfsprofiel

Logo Consafe Logistics B.V.
De beste oplossingen voor Supply Chain Executie

Consafe Logistics is een Europese topaanbieder van warehouse management -, productielogistiek- , en Enterprise Mobility oplossingen. Het bedrijf ondersteunt klanten in meer dan 35 landen bij het continu optimaliseren van het logistieke proces, waardoor de concurrentiepositie van haar klanten sterk verbetert.

Consafe Logistics levert consultancy op het gebied van ICT, logistiek en procesoptimalisatie en ontwikkelt, implementeert en ondersteunt complete oplossingen (Software & Hardware) door de hele Supply Chain. Met behulp van 35 jaar ervaring en gebruik van de nieuwste technologieën helpen zij klanten om hun zakelijke uitdagingen de baas te worden- nu, in de toekomst en overal ter wereld.

Consafe Logistics heeft vestigingen in Nederland, Zweden (hoofdkantoor), Noorwegen, Denemarken, Polen en het Verenigd Koninkrijk en maakt deel uit van de JCE Group AB, met het hoofdkantoor in Gothenburg, Zweden.

Henk-Jan van Donkelaar
0031 - (0) 76 20 71 797
wms@nl.consafelogistics.com

Volg Consafe Logistics B.V. via: facebook | twitter | linkedin | youtube