www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

MySolution B.V. bedrijfsprofiel

Logo MySolution B.V.
Mysolution helpt detacheerders en uitzenders beter te presteren. Wij doen dat door het ontwikkelen van innovatieve software en apps. Microsoft levert ons de nieuwste technologie en wij ontwikkelen nieuwe functionaliteit en toepassingen die de winst bij onze klanten verhoogt.

Waarom Mysolution?
In alles wat wij doen geloven we in het uitdagen van de status quo. Net even anders dan de rest: innovatiever, verder geïntegreerd en met meer passie. Horen we dat iets niet mogelijk is, dan is voor ons een nieuwe uitdaging geboren. Die aanpak heeft geresulteerd in unieke oplossingen voor de flexibele arbeidsmarkt en zakelijke dienstverlening waardoor onze klanten hun tijd effectiever kunnen inzetten.

Hoe?
Alles wat al bedacht is gaan we niet overdoen. Als het goed is bedacht gebruiken we het, als het beter kan, gaan we aan de slag. We hebben gekozen voor Microsoft Dynamics als platform en Microsoft als technologie partner. Daarmee lopen we voorop in de integratie van alle bedrijfsprocessen. Onze klanten kunnen daarmee voorop lopen in hun doelmarkt.

Graag helpen wij ook uw organisatie.
Bel ons op het nummer 030 6361692 of kijk op www.mysolution.nl voor meer informatie.

info@mysolution.nl

contactformulier