www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Global Knowledge bedrijfsprofiel

Logo Global Knowledge
Global Knowledge is de wereldwijde marktleider in trainingen voor IT-professionals en voorziet organisaties en werknemers van de juiste kennis, met als motto: “Building skills to enable success”. Continu leren, zowel online als in het klaslokaal, is van groot belang door de snelheid waarin de huidige maatschappij zich ontwikkeld. We helpen IT-professionals door heel Nederland en België aan de juiste skills door middel van trainingen, certificeringen en assessments. En we denken daarbij niet alleen aan de harde IT skills, maar ook aan de soft skills. Global Knowledge zorgt ervoor dat jij succesvol bent én blijft. Het hoofdkantoor van Global Knowledge is gevestigd in Cary in de Verenigde Staten en in Nederland en België zijn er 6 trainingslocaties en kantoren in Nieuwegein, Groningen en Mechelen.

marketing@globalknowledge.nl

contactformulier

Volg Global Knowledge via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten