www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
Global Knowledge bedrijfsprofiel
Logo Global Knowledge
Global Knowledge is de grootste onafhankelijke aanbieder van bedrijfstrainingen voor IT- en managementprofessionals. De onderneming levert een breed spectrum aan praktijk- en theoriecursussen voor IT'ers en projectmanagers. De trainingen kunnen in diverse leermethodieken worden aangeboden – klassikaal in eigen opleidingscentra of op locatie bij de klant en virtueel via internet. Cursisten kunnen technologietrainingen volgen van onder andere Amazon Web Services, Cisco, SAP, Citrix, IBM, Juniper, Microsoft, Red Hat en VMware. Daarnaast biedt Global Knowledge vaardigheidstrainingen op bijvoorbeeld het gebied van communicatiemanagement, business analytics, projectmanagement en ITIL service management. Global Knowledge helpt profit-, non-profitorganisaties en overheidsinstellingen om kennis en kunde om te zetten in hogere productiviteit van medewerkers, klanten en distributiepartners.

Global Knowledge telt wereldwijd meer dan 1.300 medewerkers. De onderneming heeft haar hoofdkantoor in het Amerikaanse Cary, North Carolina. In Nederland heeft Global Knowledge vestigingen in Amsterdam, Drachten, Eindhoven, Groningen, Maastricht, Nieuwegein, Rotterdam, Zoetermeer en Zwolle.

T : +31 (0)30 6089444
F : +31 (0)30 6061652
E : marketing@globalknowledge.nl
W :
        contactformulier

Volg Global Knowledge op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
12 nov 2019 Global Knowledge neemt Hodac Training B.V. over

5 nov 2019 Global Knowledge sluit financieel jaar opnieuw met recordomzet af

23 okt 2019 Global Knowledge en SECO-institute vergroten de bestaande samenwerking
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl