www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2477 volgers blijven op de hoogte!
TIE Kinetix N.V. bedrijfsprofiel
Logo TIE Kinetix N.V.
TIE Kinetix hervormt de digitale handelsketen door het aanbieden van “Total Integrated E-Commerce” oplossingen. Deze oplossingen maximaliseren de omzet kansen door het minimaliseren van de energie en middelen die nodig zijn in het proces van online marketing, verkoop, levering en optimalisatie. Klanten en partners van TIE Kinetix profiteren constant van innovatieve, bewezen, hoogstaande technologieën, die worden ondersteund door ruim 25 jaar ervaring en prestigieuze onderscheidingen. TIE Kinetix verzorgt de technologie, zodat onze klanten en partners zich kunnen blijven richten op hun kernactiviteiten.

TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext Amsterdam: TIE) met kantoren in de Verenigde Staten, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Australië.

T : +31-88-369-8000
E : info@TIEKinetix.com
W :

Volg TIE Kinetix N.V. op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
13 sep 2019 TIE Kinetix breaks through globally in the Automotive and B2B Tech industries with Ads for the Channel

29 aug 2019 TIE Kinetix wordt Premier Google Partner voor Google Ads

31 jul 2019 TIE Kinetix presents the FLOW “Summer Release”
Bedrijfslocatie

Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com