www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Paralax B.V. bedrijfsprofiel

Logo Paralax B.V.
Voor de optimalisatie van de bedrijfsvoering en reductie van over- en ondercapaciteit is een slimme personeelsplanning essentieel. Paralax Planning Solutions helpt haar klanten hierbij. Sinds 1981 ontwikkelt en implementeert Paralax oplossingen voor personeelsplanning, schoolroosters, tijdregistratie, zelfroosteren en participerend plannen.

Dagelijks maken ruim 2000 planners, werkzaam in de zakelijke dienstverlening, gezondheidszorg, overheid, entertainment, industrie en het onderwijs, gebruik van de planningssoftware. Het hoofdkantoor van Paralax is gevestigd in Maarssen. Daarnaast zijn er kantoren in België, Duitsland en Frankrijk.

info@paralax.com

contactformulier
   perspagina
   nieuwsbrief