www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2479 volgers blijven op de hoogte!

Wacom Europe GmbH bedrijfsprofiel

Logo Wacom Europe GmbH
Wacom Europe GmbH is een dochteronderneming van Wacom Company Ltd. (Tokyo Stock Exchange 6727). Wacom, opgericht in 1983, is een wereldwijde onderneming die gevestigd is in Japan, met dochterondernemingen en partnerkantoren in meer dan 150 landen ter ondersteuning van de marketing en distributie. Het is Wacom's visie om mens en technologie dichter bij elkaar te brengen via een natuurlijke interface. De onderneming is uitgegroeid tot 's werelds grootste fabrikant van pen tablets, interactieve pen displays en digitale interface-oplossingen. De geavanceerde technologie van Wacom's intuïtieve tablets is wereldwijd gebruikt om een aantal van de meest spannende digitale kunstwerken, films, speciale effecten en modeontwerpen te creëren. Het biedt zakelijke gebruikers en consumenten de technologie waarmee zij hun persoonlijkheid uit kunnen drukken. Miljoenen consumenten gebruiken inmiddels de draad- en batterijloze, drukgevoelige pentechnologie van Wacom.

Wacom levert zijn producten tevens als OEM-oplossing aan fabrikanten in opkomende markten. Wacom’s interface-technologie, die bekend staat als Wacom Feel IT Technologies, wordt eveneens als een geïntegreerde oplossing geleverd aan strategische partners. De meeste fabrikanten van tablets maken gebruik van de coole producteigenschappen en vertrouwen hierbij op het betrouwbare merk Wacom, dat met zijn interfaces garant staat voor een superieure eindgebruikerservaring.

T : ++49-(0)2151-36 14-0
F : ++49-(0)2151-36 14-111
E : info@wacom-europe.com
W :

Volg Wacom Europe GmbH op: facebook | twitter | youtube
Laatste persberichten
8 mrt 2017 Wacom op Infosecurity: de elektronische handtekening en beveiliging

10 okt 2016 Wacom en Lucom presenteren ‘efficient paperless workflow’ op Infosecurity

7 jun 2016 Pioniers digitale handtekening Wacom en Connective samen op Infosecurity
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comContentbureauwww.lubbersdejong.nl