Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Webservices.nl B.V. bedrijfsprofiel

Logo Webservices.nl B.V.
Webservices.nl heeft als missie de datakwaliteit van Nederlandse bedrijven op topniveau te brengen.  Om dit mogelijk te maken biedt zij diverse handige online datadiensten, waarmee ieder bedrijf voordelig en eenvoudig datagegevens kan valideren en verrijken.

Datakwaliteit eenvoudig op orde
Via een abonnement bij Webservices.nl heeft u toegang tot een groot aantal databronnen en datakwaliteit oplossingen, waarmee u gegevens met een beperkte invoer online kunt controleren en aanvullen. Alle gewenste informatie is direct toegankelijk waaronder data van het Handelsregister, Cendris, het Kadaster, VWE, A2SP, Graydon, Dun & Bradstreet, Human Inference, Geodan en RiskSolutions.

Profiteer van minder handmatige invoer
Het integreren van onze diensten in uw CRM, ERP, CMS of website optimaliseert uw bedrijfsprocessen aanzienlijk: de snelheid van werken verbetert, doordat de hoeveelheid handmatige invoer vermindert. Bovendien bent u verzekerd van actuele en complete gegevens in de oplossing die u gebruikt. Dit resulteert in meer business, minder kosten en een betere beheersing van het bedrijfsproces.

Webservices.nl biedt inmiddels meer dan 150 nationale- en internationale webservices aan en is hiermee de grootste aanbieder van online data-verrijkingsdiensten in Nederland. Dagelijks gebruiken meer dan 10.000 gebruikers de services van Webservices.nl.

+31 (0)23-55 39 003
+31 (0)23-53 14 332
info@webservices.nl

Volg Webservices.nl B.V. via: facebook | twitter