Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2486 volgers blijven op de hoogte!

SafeNet-Inc bedrijfsprofiel

Logo SafeNet-Inc
SafeNet, Inc., opgericht in 1983, is een van de grootste bedrijven op het gebied van informatiebeveiliging ter wereld. Toonaangevende organisaties wereldwijd vertrouwen op SafeNet voor de beveiliging van hun meest gevoelige data. De datacentrische benadering van het bedrijf richt zich op de beveiliging van informatie gedurende de gehele levenscyclus: van het datacenter tot in de cloud. Meer dan 25.000 klanten in commerciële ondernemingen en overheidsinstellingen vertrouwen op SafeNet voor de beveiliging van, en de toegang tot gevoelige gegevens, het verminderen van risico’s, het toezien op naleving en het beveiligen van virtuele en cloud-omgevingen.

T : +31 30 6880800
F : +31 30 6880700
E : info@safenet-inc.com
W :

Volg SafeNet-Inc op: twitter | linkedin
Laatste persberichten
SafeNet voor vierde jaar op rij in leiderskwadrant van Gartners Magic Quadrant voor gebruikersauthenticatie

Niemand is veilig voor datadiefstal: 183 miljoen accounts getroffen in Q3 2014

Onderzoek Ponemon Institute en SafeNet: IT is grote verliezer in strijd om security in de cloud
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl