www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!

Winvision bedrijfsprofiel

Logo Winvision
Winvision richt zich op het adviseren, ontwikkelen, implementeren en beheren van oplossingen gebaseerd op het Microsoft-platform. Door de inzet van innovatieve ICT-oplossingen in combinatie met adoptie hiervan door de gebruikers ontsluit Winvision de waarde van het Microsoft-platform voor zijn klanten. Als Microsoft Partner met meerdere Gold en Silver competenties behoort Winvision wereldwijd tot de top. Deze competenties, gekoppeld aan de bewezen adoptie aanpak, onderbouwen de kracht die Winvision toekent aan het geïntegreerde Microsoft-platform als fundament voor bedrijfsbrede oplossingen in kennisintensieve organisaties. Winvision ontwikkelt in eigen beheer geïntegreerde toepassingen en oplossingen, zoals WinCare, het centrale ICT-platform voor jeugdhulp, en Winvision Voice voor Unified Communications. Winvision is sinds 2002 actief en inmiddels uitgegroeid tot een organisatie van ruim 140 medewerkers. Winvision is ISO9001, ISO27001 en NEN7510-gecertificeerd en gevestigd in Nieuwegein.

T : 030 6580158
F : 030 6580162
E : info@winvision.nl
W :

Volg Winvision op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
14 jan 2019 Hoe maak je van een doods object een slim en duurzaam gebouw?

8 okt 2018 Winvision partner van Microsoft bij ontwikkeling Azure Digital Twins

26 sep 2017 Jeugdhulpplatform WinCare voldoet aan aansluiteisen VECOZO