www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

Avanade Netherlands BV bedrijfsprofiel

Logo Avanade Netherlands BV
Als de Digital Innovator helpt Avanade bedrijven bij hun digitale transformatie met behulp van toepassingen binnen het Microsoft ecosysteem, of het nu gaat om het vergroten van de productiviteit of verrijken van klantervaringen. Door het toepassen van een strategy- en design-led aanpak combineren wij business, technologie en een human-centered benadering om tot nieuwe, innovatieve ervaringen te komen voor onze opdrachtgevers. Opgericht in 2000 door Accenture en Microsoft, heeft Avanade inmiddels meer dan 30.000 professionals in meer dan 24 landen. Zij realiseren dagelijks resultaat in de digitale wereld voor klanten en eindgebruikers– met business oplossingen en interactieve gebruikerservaringen die technologie, innovatie en expertise combineren.

Volg Avanade Netherlands BV via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Nederlandse bedrijven hebben onvoldoende kennis voor toepassing blockchain

Merken die investeren in customer experience verwachten 11% omzetgroei, wijst nieuw onderzoek uit