www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Channel BV bedrijfsprofiel

Logo Channel BV
Channel BV is ruim 12 jaar actief in de telecom-, it- en ce-branche als data, info en kenniscentrum. Channel BV heeft een breed portfolio aan magazines, websites en events, gesegmenteerd in verschillende doelgroepen (Connexie Magazine, ChannelConnect, ICT Update, Telecommagazine en CE-Tail). Naast deze magazines, websites en events heeft Channel BV een groot palet aan communicatiemogelijkheden op het gebied van B2B als B2C. Channel BV houdt zich dagelijks bezig met het initiëren en ontwikkelen van nieuwe producten en diensten op multimediaal niveau, variërende van productdatabases (Digi-Source), customized magazines, e-zines, e-mail nieuwsbrieven, websites, content marketing tot apps en events. Dankzij diverse samenwerkingen met grote collega-uitgevers en productvergelijkers heeft Channel BV eveneens een enorm bereik in de consumentenmarkt.

+31(0)20-347 2670
+31(0)20-347 2680
info@channelbv.nl

Volg Channel BV via: facebook