Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Televersal BV bedrijfsprofiel

Logo Televersal BV
Televersal levert diensten, trainingen en apparatuur voor telecommunicatie aan business partners en adviseert en ondersteunt hen bij ICT-projecten. De belangrijkste pijlers van het productportfolio worden gevormd door de productlijnen van Pridis, Avaya en Unify. Om het One Stop Shop principe te kunnen waarmaken bevat het portfolio een 50 tal andere leveranciers waaronder: Jabra, NETGEAR, Gigaset, en Microsoft.

Pridis is als zelfstandig onderdeel van Televersal verantwoordelijk voor de ontwikkeling van telecom-managementsoftware zoals Pridis Florin, Pridis Connecsy en Pridis Hi-Way. De producten van Pridis worden door Televersal gedistribueerd en zijn volledig geïntegreerd met de oplossingen van Avaya, Unify en Microsoft.

Televersal is opgericht in 1998 en heeft kantoren in Nieuwegein, Nijkerk, Oisterwijk en Mechelen (België).

+31 (0)13 523.11.77
+31 (0)13 523.11.88