www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Vertiv bedrijfsprofiel

Logo Vertiv
Vertiv brengt hardware, software, analyse en service samen om ervoor te zorgen dat de vitale toepassing van zijn klanten continu kunnen draaien, optimaal presteren en meegroeien met hun zakelijke behoeften. Vertiv lost de belangrijkste uitdagingen op waarmee datacenters, communicatienetwerken en commerciële en industriële locaties van nu te maken hebben met een portfolio van stroom-, koelings- en IT-infrastructuuroplossingen en diensten die zich uitstrekken van de cloud tot de edge van het netwerk. Het hoofdkwartier staat in Columbus, Ohio en Vertiv heeft zo’n 20.000 medewerkers waarmee ze zaken doen in meer dan 130 landen. Bezoek Vertiv.com voor meer informatie en het laatste nieuws van Vertiv.

vertiv@lvtpr.com

Volg Vertiv via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Vertiv-experts voorspellen essentiële dienstverleningsrol voor datacenters in 2021