Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Vertiv bedrijfsprofiel

Logo Vertiv
Vertiv zorgt ervoor dat de vitale toepassingen van zijn klanten continu blijven draaien, optimaal presteren en meegroeien met hun zakelijke behoeften door middel van hardware, software, analyse tools en diensten. Als industrie-expert en Architects of ContinuityTM werkt Vertiv samen met zijn klanten om toekomstbestendige infrastructuur te ontwerpen en te bouwen en om problemen op te lossen waar datacenters, communicatienetwerken en commerciële en industriële locaties van nu mee te maken hebben, zoals stroom-, koelings- en IT-infrastructuuroplossingen en diensten die zich uitstrekken van de cloud tot de edge van het netwerk. Het hoofdkantoor bevindt zich in Columbus, Ohio, en wereldwijd zijn er zo’n 20.000 medewerkers in dienst, verdeeld over meer dan 130 landen.

KvK

Volg Vertiv via: facebook | twitter | linkedin | youtube | instagram
Laatste persberichten
Vertiv en Green Mountain leggen lat hoger voor duurzaam datacenter