www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!

Nasdaq BWise bedrijfsprofiel

Logo Nasdaq BWise
Nasdaq BWise is wereldwijd marktleider op het gebied van Governance, Risicomanagement en Compliance (GRC) software. Gebaseerd op een sterk fundament van business process management, biedt het BWise® GRC Platform haar klanten bewezen software oplossingen voor Risicomanagement, Internal Control, Internal Audit, Compliance & Policy Management, IT GRC en Sustainability Performance Management.

Nasdaq BWise ondersteunt organisaties bij het traceren, meten en managen van alle bedrijfsrisico’s in één geïntegreerd systeem. Op deze manier helpt BWise haar klanten om ‘in control’ te zijn en de juiste balans te vinden tussen performance en financiële- en reputatie risico’s. BWise stelt haar klanten in staat de corporate accountibitliy te verhogen en financiële-, strategische- en operationele efficiëntieverbeteringen te realiseren waardoor de bedrijfsprestaties worden gemaximaliseerd en de risico’s worden beheerst. Met behulp van templates en een best practice benadering ondersteunt BWise haar klanten om beter grip te krijgen op de risico’s en aanzienlijk te besparen op het voldoen aan regelgevingen zoals Sarbanes-Oxley, ISAE3402 / SAS-70, PCI, Solvency II, Basel II en III, Dodd-Frank, ISO-standaarden en Europese Corporate Governance Codes.

Nasdaq BWise heeft sales, service en support kantoren over de hele wereld om te voorzien in de GRC behoeften van honderden toonaangevende bedrijven wereldwijd.

T : 073 - 6464911
F : 073 - 6464910
E : info@bwise.nl
W :

Volg Nasdaq BWise op: twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
Nasdaq BWise en FERM BV kondigen Samenwerking aan voor GRC Software Implementaties

Adequaat Risicomanagement Systeem bij Dienstverlener VvAA met behulp van BWise GRC Software

Thai Financial Enterprises identify benefits of BWise approach to GRC at round table in Bangkok
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlContentbureauContentbureauwww.lubbersdejong.nl