www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

CRMWaypoint bedrijfsprofiel

Logo CRMWaypoint
CRMWaypoint is hét Salesforce-kenniscentrum in de Benelux. Ruim 580 Salesforce-projecten bij 220 bedrijven en instellingen in alle branches, in binnen- en buitenland, werden de afgelopen zeven jaar al succesvol uitgevoerd. De experts van CRMWaypoint helpen organisaties bij het transformeren naar het cloudtijdperk. CRMWaypoint levert businessadvies, helpt bij de integratie in het bestaande IT-landschap, ontwikkelt apps en maatwerksoftware, implementeert Salesforce-technologie en geeft hierin trainingen. Met deze Waypoint-propositie worden de beloften van Software-as-a-Service (SaaS), zoals lage investeringskosten, snelle time-to-market, goede ROI en een hoge flexibiliteit, waargemaakt. CRMWaypoint is een ‘cloud born’ Salesforce Gold Alliance Partner en won in 2012 het ICT

info@crmwaypoint.com

Volg CRMWaypoint via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Ton van der Meer doet eerste pre-keynote tijdens Salesforce World Tour

CRMWaypoint innoveert bij Topigs Norsvin met Pardot en Salesforce

CRMWaypoint helpt Van Vliet Trucks Holland bv in tien dagen aan beter klantoverzicht
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl