www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!

SAP bedrijfsprofiel

Logo SAP
Als marktleider in bedrijfssoftware helpt SAP kleine, middelgrote en grote bedrijven met de stroomlijning van hun bedrijfsvoering. De oplossingen van SAP stellen organisaties in staat aanzienlijke efficiencyverbeteringen te bereiken binnen hun toeleveringsketens en bedrijfsprocessen, waardoor ze de concurrentie voor kunnen blijven. Op dit moment gebruiken meer dan 263.000 klanten software van SAP om winstgevend te opereren en duurzaam te groeien. Voor meer informatie kunt u terecht op www.sap.com.

SAP Customer Experience software biedt omni-channel klantbetrokkenheid- en verkoopoplossingen die organisaties in staat stellen om real-time en gedetailleerd beeld van de klant te geven. De softwareoplossingen voor customer engagement en commerce geven organisaties de grondslag, het kader en de hulpmiddelen om een holistische klantweergave te creëren via verschillende kanalen. Hiermee wordt betrokkenheid van klanten vereenvoudigd en worden complexe bedrijfsproblemen opgelost.

T : (073) 645 75 00
F : (073) 641 81 55
E : info.sapnl@sap.com
W :
        bedrijfsvideo's

Volg SAP op: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
Enexis bereidt zich voor op energietransitie met SAP S/4HANA

NS vervangt ERP-systemen door SAP S/4HANA

Bob Stutz neemt het roer over bij SAP Customer Experience als President Product Engineering & Operations
 SAP persberichtenarchief (311 berichten)
Bedrijfslocatie